تکست برای تو

تکست برای تو

متن های زیبا، متن های خاص، متن های عاشقانه، متن های سنگین
تکست برای تو

تکست برای تو

متن های زیبا، متن های خاص، متن های عاشقانه، متن های سنگین

خدا هر لحظه در حال کامل کردن ماست

خدا هر لحظه در حال کامل کردن ماست، چه از درون و چه از بیرون! هر کدام ما اثر هنری ناتمامی هستیم، هر حادثه‌ای که تجربه می‌کنیم، هر مخاطره‌ای که پشت سر میگذاریم، برای رفع نواقصمان طرح ریزی شده است. پروردگار به کمبودهایمان جداگانه می‌پردازد، زیرا اثری که انسان نام دارد در پی کمال است.
الیف شایاک

https://t.me/mehran_rmzn

سایه‌ها از درونم سر بر می‌کشند

سایه‌ها از درونم سر بر می‌کشند.
شب برافراشته می‌شود،
آرام آرام.
خورشیدی تاریک،
تشعشعش فروکاسته می‌شود.
و دَوَران، ما را به خود می‌خواند،
ورای زمان.
با من بگو،
آنگاه که بر کرانه آب ها نشسته‌ام،
نظاره‌گرِ سایه‌هایی که به سراغم می‌آیند،
با من بگو،
آیا خاطرات محو ناشدنی‌ات نیز از بین خواهند رفت؟
خوزه آنخل بالنته

https://t.me/Love_P0ems

چیزهایی هست که هیچوقت بهت نگفتم

شب تولدته
نمی دونم کی کنارته ، حتی نمیدونم اصلا کجایی!
اما یه چیزهایی هست که هیچوقت بهت نگفتم
مثلا همیشه میپرسدی برای چی انقدر دوستت دارم
منم هیچ جوابی نداشتم بدم... چون..
چون من تو رو نه فقط بخاطر قلب پاکت و نه درک و شخصیتت
و نه حتی اون چهره زیبا و مهربونت دوست نداشتم
من خواه یا ناخواه عاشق دختری شده بودم که تو باشی...
بخاطر انسانی که هستی و نه بخاطر خوبی ها یا حتی بدی هات

البته که شما بدی نداری، تو همیشه فرشته من بودی..

  ادامه مطلب ...

بعضی آدم‌ها را نمی‌شود داشت

بعضی آدم‌ها را نمی‌شود داشت، فقط می‌شود یک جور خاصی دوستشان داشت!
بعضی آدم‌ها اصلا برای این نیستند که برای تو باشند یا تو برای آن‌ها ، اصلا به آخرش فکر نمی‌کنی، آن‌ها برای این‌اند که دوستشان بداری! آن هم نه دوست داشتن معمولی نه حتی عشق، یک جور خاصی دوست داشتن که اصلا هم کم نیست...
این آدم‌ها حتی وقتی که دیگر نیستند هم در کنج دلت تا ابد یک جور خاص دوست داشته خواهند شد...
جین وبستر

https://t.me/Gazafat

Sometimes, people let you go

Sometimes, people let you go because they know they can’t give you what you deserve. Wish them the best, and continue your journey. You’ll find what you deserve for.

***

گاهی اوقات مردم، تو را رها می کنند،

چون می دانند که نمی توانند آنچه را که شایسته اش هستی را به تو بدهند.
بهترین ها را برای آنها آرزو کن، و سفر خود را ادامه بده.
«تو هدفت را پیدا خواهی کرد.»

https://t.me/Embrace

Millions of people can believe in you

Millions of people can believe in you, and yet none of it matters if you don't believe in yourself.

***

میلیون ها آدم میتونن باورت داشته باشن، اما هیچ کدوم مهم نیستن اگه خودت، خودت رو باور نداشته باشى.


https://t.me/Embrace

being a gentleman

Being a male is a matter of birth. Being a man is a matter of age, but being a gentleman is a matter a choice.

***

مذکر بودن رو تولد مشخص میکنه. مرد بودن رو سن و سال، اما جنتلمن بودن یه انتخابه.

https://t.me/Lidocaine

no matter how bad I’ve been treated

One thing I absolutely love and adore about myself is, no matter how bad I’ve been treated, no matter how I’m feeling, no matter what I’ve been through or what I’m going through, I still have a heart of gold and endless love to give. That’s one thing no one can ever take from me.

***

یکی از چیزایی که من کاملاً در مورد خودم دوست دارم و برام ستودنیه، اینه که

برام مهم نیست؛ هر چقدر هم که باهام بد رفتار شده باشه.
مهم نیست که چه احساسی داشته باشم،
مهم نیست که چه چیزایی رو از سر گذروندم یا
چه چیزایی رو قراره از سر بگذرونم.
من هنوزم قلبی دارم از طلا و عشقی بی پایان برای بخشیدن.
این چیزیه که هیچ کس هرگز نمیتونه ازم بگیره...

https://t.me/Lidocaine

Success is like your own shadow

Success is like your own shadow! If you try to catch it then you will never succeed, but when you ignore it and walk your own way, it will follow you.

***

موفقیت مثل سایه خودت می مونه، اگه تلاش کنی بگیریش، هیچوقت موفق نخواهی شد، اما وقتی نادیده اش بگیری و راه خودتو بری، اونم دنبالت میاد.


https://t.me/Lidocaine

ما مردها همیشه بچه‌ایم

زن‌ها همیشه مادرند و مردها بچه...!
ما مردها همیشه بچه‌ایم ،
اما به زبان نمی‌آوریم!
یا شاید،
نمی‌خواهیم بگوییم که بچه‌ایم ...!
فرهاد ، مجنون ، پادشاه ، شاعر ، من ...
هرکس که باشد همیشه دلش می‌خواهد،
یک زن در زندگی‌اش باشد...
که مدام بهش رسیدگی کند و مراقبش باشد!
می‌گویند:
پشت سر هر مرد بزرگی یک زن ایستاده.
اما،
پشت سر هیچ زنی هرگز مردی نیست!

عباس معروفی


https://t.me/kafe_0_tanhaii

ما روزهای سخت را یک‌تنه حریف شدیم

ما روزهای سختمان را بدون یاریِ آدم‌ها پشت سر گذاشتیم.
ما خودمان با دست‌های خودمان دیوارهای سرد و سنگین مقابلمان را شکافتیم و به روزنه‌های امّید رسیدیم.
ما خودمان هم‌درد و انگیزه روزهای سخت خودمان بودیم و رسیدن روزهای خوب را به خودمان وعده دادیم و طاقت آوردن را از خودمان وعده گرفتیم و طاقت آوردیم.
ما روزهای سخت را یک‌تنه حریف شدیم، یک‌تنه جنگیدیم، یک‌تنه درد کشیدیم و درد، از ما آدم دیگری ساخت.
دیگران اما؛ هیچ‌گاه نفهمیدند چرا این آدم از یک جایی به بعد سکوت کرد و شبیه به قبل نشد...

https://t.me/tanhaii

آنهایی که عمیقا عشق می‌ورزند

آنهایی که عمیقا عشق می‌ورزند
هیچ گاه پیر نمی‌شوند
ممکن است بر اثر کهولت سن
از دنیا بروند
اما جوان میمیرند ..

آلبر کامو


https://t.me/khasmokhatb

وقتی که فهمیدم او به من تعلق ندارد

وقتی که فهمیدم او به من تعلق ندارد، سعی کردم خودم را از او جدا کنم و او را از افکار و احساسات خودم بیرون کنم. اما تقریبا بلافاصله متوجه شدم که کار غیرممکنی است. حلزون ها چه طور می توانند خارج از صدف خود زندگی کنند یا پروانه ها بدون پیله خود؟ اگر مترسک ترکم می کرد و می رفت، می دانستم که می میرم.

فیلیس هستینگز


https://t.me/Freely

نه مهر دوست بماند نه کیـنه دشـمن

گهی به مکتب مهـر و وفــــا نشین به کلاس
ز ســگ بخـاطـر درس وفــــا هــــزار سپاس
***
نــه مــهر دوســت بمـاند نــه کیـنه دشـمن
به مهر خوش مشو از جور و ظلم ها نهراس
***
بــه هــر مُقــر بــه عـلاقــه نبـایــدش دل داد
کـــه قبـــلِ بـــاورِ هـرکـس، تمــام او بشناس
***
در ایــــن جـهان نبُــوَد آدمــی بــــدون غمــی
کـه باطنت بــه ظهورِ کسـی مکـن تــو قیاس
***
حقیقتا کــه من ار خنده هـم کُنم جبـر اسـت

کـه حــالِ لحـظه‌ی مــن را بپُـــرس از عکّاس

 

ادامه مطلب ...

در محفل خود راه مده همچو منی را


در محفل خود راه مده همچو منی را
افسرده دل افسرده کند انجمنی را
***
ما افسرده دلان ساکن کوی غم و دردیم
در عشق شکست خورده ولی توبه نکردیم
***
پاییز شد و برگ دلم رو به خزان است
افسردگیش در دل عشاق عیان است
***
در محفل شادان نبود جای غریبان
غم بود رفیقم بخدا عین طبیبان
***
افسرده دلان را تو مکن دور از این پس
آنرا که دل افسره بود دادرسی هست
***
بی شک همگان در گرو یار نشستیم
اما دل افسرده دلان را نشکستیم

قائم مقام